Candidatul Ideal
1. Persoana sociabila si usor adaptabila la mediu, serioasa si punctuala, indemanatica si creativa, cu atitudine pozitiva si responsabilitate fata de lucrul bine facut, interes in perfectionarea personala continua si imbunatatire a cunostintelor, capacitate si placere de a lucra in echipa.
2. Detine abilitati bune de exprimare si comunicare, nivel mediu al limbii engleze, dexteritate operare PC si Office - in special Excel, comunicare on-line. Pt. postul de back-office advertsing - asistent manager vanzari, capacitatea de asimilare rapida a tehnicile de lucru si operarea pe echipamentele din dotare si cunostintele de baza Corel reprezinta un avantaj.
3. Capacitate organizatorică si de prioritizare a activitatilor in scopul respectarii termenelor de executie sau livrare. atentie la detalii.
4. Experienta: Studiile tehnice sau experienta pe un post similar constitutie o baza buna de crestere. Istoric sau inclinatie spre sfera vanzarilor B2B si B2C, achizitii publice sau domeniile productiei publicitare, tipografice, marketing, promotionale, reprezinta un avantaj.
5. Studiile incheiate - este necesara prezenta la program cu norma intreaga.
2. Detine abilitati bune de exprimare si comunicare, nivel mediu al limbii engleze, dexteritate operare PC si Office - in special Excel, comunicare on-line. Pt. postul de back-office advertsing - asistent manager vanzari, capacitatea de asimilare rapida a tehnicile de lucru si operarea pe echipamentele din dotare si cunostintele de baza Corel reprezinta un avantaj.
3. Capacitate organizatorică si de prioritizare a activitatilor in scopul respectarii termenelor de executie sau livrare. atentie la detalii.
4. Experienta: Studiile tehnice sau experienta pe un post similar constitutie o baza buna de crestere. Istoric sau inclinatie spre sfera vanzarilor B2B si B2C, achizitii publice sau domeniile productiei publicitare, tipografice, marketing, promotionale, reprezinta un avantaj.
5. Studiile incheiate - este necesara prezenta la program cu norma intreaga.
Descrierea jobului
Posturile disponibile in Departamentul de Vanzari (Agent teren, Asistent back-office Vanzari):
1. ASISTENT(A) MANAGER VANZARI productie advertising & articole promotionale, munca de birou, 1 post (asistanta vanzari, ofertare si facturare, lansarea in productie, relatia cu tertii).
2. ASISTENT(A)/ AGENT/ CONSILIER VANZARI DE TEREN, munca de teren & birou, 2 posturi. (promovare, ofertare si preluare comenzi pe teren si on-line).
Beneficii angajat:
- salarizare echitabila, direct proportionala cu implicarea, experienta si rezultatul obtinut.
- comisionare in raport cu realizarile minime necesare
- dezvoltare personala multilaterala in mai multe domenii, posibilitati de promovare pe post de manager sau resposabil activitate.
- mediu de lucru modern, placut
- bonuri de masa
- masina de servici, telefon, tableta.
Activitatea personalului din DEPARTAMENTUL DE VANZARI acopera operatiuni curente de asistenta vanzari si management al comenzilor precum preluarea, ofertarea, facturarea si urmarirea comenzilor, obiectivul postului fiind satisfacerea necesitatilor CLIENTILOR in scopul fidelizarii si dezvoltarii unei relatiei durabile cu acestia. Activitatea Departamentului se bazeaza pe suportul coroborativ si direct al tuturor Departamentelor, realizandu-se astfel un proces de vanzare eficient si coerent. Activitatea posturilor din Departamentul de Vanzari este relativ identica, diferentele rezida din specificului marfii sau serviciilor oferite, modului de preluare a comenzilor si aria de responsabilitate implicata.
Este necesara experienta relevanta pe un post de conducere in vanzari si abilitati bune de organizare si planificare.
Apreciem ca nimic din ceea ce facem nu este greu, operam cu lucruri de baza. Daca esti o persoana atenta la detalii, harnica si responsabila, munca devine placuta, mobilizanta si interesanta intrucat vei avea legatura cu diverse domenii de activitate, entitati administrative, responsabili de departamente sau manageri ai firmelor clientelare. In plus, portofoliul de clienti este format in peste 20 de ani, trebuie insa atent mentinut si dezvoltat. Ca nota importanta, specificam ca urmarim continuu sa ne imbunataim activitatea, procedurile si modul de lucru, pentru a ne optimiza, eficientiza si usura munca. Cu alte cuvinte chiar ca este "fain" la noi, dar cel mai mult vei aprecia echipa, atmosfera si cum facem ceea ce facem.
Program lucru: luni-vineri 08:30-17:00. Nu se lucreaza sambete, duminici si sarbatori legale, nu se lucreaza peste program.
Acum cand majoritatea afacerilor s-au transmutat in mare masura spre mediul on-line, dorim sa intarim structura de suport vanzari back-office dar si de teren, pt. a raspunde prompt solicitarilor clientilor. Daca te regasesti in proiectia profilului ante-mentionat, contacteaza-ne, te vrem in echipa!
1. ASISTENT(A) MANAGER VANZARI productie advertising & articole promotionale, munca de birou, 1 post (asistanta vanzari, ofertare si facturare, lansarea in productie, relatia cu tertii).
2. ASISTENT(A)/ AGENT/ CONSILIER VANZARI DE TEREN, munca de teren & birou, 2 posturi. (promovare, ofertare si preluare comenzi pe teren si on-line).
Beneficii angajat:
- salarizare echitabila, direct proportionala cu implicarea, experienta si rezultatul obtinut.
- comisionare in raport cu realizarile minime necesare
- dezvoltare personala multilaterala in mai multe domenii, posibilitati de promovare pe post de manager sau resposabil activitate.
- mediu de lucru modern, placut
- bonuri de masa
- masina de servici, telefon, tableta.
Activitatea personalului din DEPARTAMENTUL DE VANZARI acopera operatiuni curente de asistenta vanzari si management al comenzilor precum preluarea, ofertarea, facturarea si urmarirea comenzilor, obiectivul postului fiind satisfacerea necesitatilor CLIENTILOR in scopul fidelizarii si dezvoltarii unei relatiei durabile cu acestia. Activitatea Departamentului se bazeaza pe suportul coroborativ si direct al tuturor Departamentelor, realizandu-se astfel un proces de vanzare eficient si coerent. Activitatea posturilor din Departamentul de Vanzari este relativ identica, diferentele rezida din specificului marfii sau serviciilor oferite, modului de preluare a comenzilor si aria de responsabilitate implicata.
Este necesara experienta relevanta pe un post de conducere in vanzari si abilitati bune de organizare si planificare.
Apreciem ca nimic din ceea ce facem nu este greu, operam cu lucruri de baza. Daca esti o persoana atenta la detalii, harnica si responsabila, munca devine placuta, mobilizanta si interesanta intrucat vei avea legatura cu diverse domenii de activitate, entitati administrative, responsabili de departamente sau manageri ai firmelor clientelare. In plus, portofoliul de clienti este format in peste 20 de ani, trebuie insa atent mentinut si dezvoltat. Ca nota importanta, specificam ca urmarim continuu sa ne imbunataim activitatea, procedurile si modul de lucru, pentru a ne optimiza, eficientiza si usura munca. Cu alte cuvinte chiar ca este "fain" la noi, dar cel mai mult vei aprecia echipa, atmosfera si cum facem ceea ce facem.
Program lucru: luni-vineri 08:30-17:00. Nu se lucreaza sambete, duminici si sarbatori legale, nu se lucreaza peste program.
Acum cand majoritatea afacerilor s-au transmutat in mare masura spre mediul on-line, dorim sa intarim structura de suport vanzari back-office dar si de teren, pt. a raspunde prompt solicitarilor clientilor. Daca te regasesti in proiectia profilului ante-mentionat, contacteaza-ne, te vrem in echipa!